?>
قرعه کشی      مشاور خانواده      داروخانه آنلاین      خرید هاست      قرص تاخیری      خرید شومیز زنانه      iptv      1      خدمات سایت      تاینی موویز      سفارش پرفکت مانی      خرید کاپشن زنانه      حمل و نقل کالا از دبی      خرید شلوار مردانه      -      خودروبر      فروشگاه فرانیاز      -      دانلود فیلم هندی      .      +      خرید ویپ      تعمیرات موبایل      -      -      -      خرید ماینر      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      کوآنتوم آنالایزر      سرویس خواب      استار      *      فروش ویپ      خرید ماینر      -      +      دکتر زنان مشهد      .      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
مقالات ارائه شده در كنفرانس Analyses of Concept Learning را با حمايت مركز تحقيقات و توسعه يادگيري  واستين واستين .

واستين

مقالات ارائه شده در كنفرانس Analyses of Concept Learning را با حمايت مركز تحقيقات و توسعه يادگيري

Analyses of Concept Learning مقالات ارائه شده در كنفرانس Analyses of Concept Learning را با حمايت مركز تحقيقات و توسعه يادگيري و آموزش مجدد از دانشگاه ويسكانسين ، در اكتبر 1965 برگزار مي كند. اين كتاب بر يادگيري كارآمد براي كودكان ، جوانان و بزرگسالان ، از جمله يادگيري مفهوم ، حل مسئله و پيشرفت در توانايي هاي شناختي. اين انتخاب ابتدا اطلاعاتي درباره تحليل رسمي مفاهيم ، ماهيت روانشناختي مفاهيم و تحليل مفاهيم از ديدگاه ساختار عقل ارائه مي دهد. متن سپس روابط بين يادگيري مفهوم و يادگيري كلامي و معناداري و مفهوم را بررسي مي كند. بحث ها بر تجزيه و تحليل زباني از هجا هاي مزخرف ، مفاهيم زباني به عنوان تعيين كننده معناداري ، انتخاب محرك و تعصب محرك تمركز دارد ، يادگيري پاسخ و يادگيري انجمني و پاسخ هاي ضمني انجمن. اين كتاب نگاهي به يادگيري اصول ، رويكرد توسعه به رشد مفهومي و يادگيري در بزرگسالي مي اندازد. مباحث شامل سازگاري در توانايي هاي ذهني ، مقايسه با روندهاي طولاني مدت در ثبات عملكردهاي ذهني ، اضطراب ناشي از تعارضات ناشي از يادگيري ، انگيزه براي به حداكثر رساندن شباهت به يك مدل و معناي علمي مفهوم است. يادگيري دريافت معني دار و كسب مفاهيم و الگويي براي تجزيه و تحليل استعلام نيز مورد بحث قرار گرفته است. اين انتخاب مرجع مهمي براي محققان علاقمند به يادگيري مفهوم است. مباحث شامل سازگاري در توانايي هاي ذهني ، مقايسه با روندهاي طولاني مدت در ثبات عملكردهاي ذهني ، اضطراب ناشي از تعارضات ناشي از يادگيري ، انگيزه براي به حداكثر رساندن شباهت به يك مدل و معناي علمي مفهوم است. يادگيري دريافت معني دار و كسب مفاهيم و الگويي براي تجزيه و تحليل استعلام نيز مورد بحث قرار گرفته است. اين انتخاب مرجع مهمي براي محققان علاقمند به يادگيري مفهوم است. مباحث شامل سازگاري در توانايي هاي ذهني ، مقايسه با روندهاي طولاني مدت در ثبات عملكردهاي ذهني ، اضطراب ناشي از تعارضات ناشي از يادگيري ، انگيزه براي به حداكثر رساندن شباهت به يك مدل و معناي علمي مفهوم است. يادگيري دريافت معني دار و كسب مفاهيم و الگويي براي تجزيه و تحليل استعلام نيز مورد بحث قرار گرفته است. اين انتخاب مرجع مهمي براي محققان علاقمند به يادگيري مفهوم است.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۶:۱۴ توسط:محمد موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :