مقالات ارائه شده در كنفرانس Analyses of Concept Learning را با حمايت مركز تحقيقات و توسعه يادگيري
Analyses of Concept Learning مقالات ارائه شده در كنفرانس Analyses of Concept Learning را با حمايت مركز تحقيقات و توسعه يادگيري و آموزش مجدد از دانشگاه ويسكانسين ، در اكتبر 1965 برگزار مي كند. اين كتاب بر يادگيري كارآمد براي كودكان ، جوانان و بزرگسالان ، از جمله يادگيري مفهوم ، حل مسئله و پيشرفت در توانايي هاي شناختي. اين انتخاب ابتدا اطلاعاتي درباره تحليل رسمي مفاهيم ، ماهيت روانشناختي مفاهيم و تحليل مفاهيم از ديدگاه ساختار عقل ارائه مي دهد. متن سپس روابط بين يادگيري مفهوم و يادگيري كلامي و معناداري و مفهوم را بررسي مي كند. بحث ها بر تجزيه و تحليل زباني از هجا هاي مزخرف ، مفاهيم زباني به عنوان تعيين كننده معناداري ، انتخاب محرك و تعصب محرك تمركز دارد ، يادگيري پاسخ و يادگيري انجمني و پاسخ هاي ضمني انجمن. اين كتاب نگاهي به يادگيري اصول ، رويكرد توسعه به رشد مفهومي و يادگيري در بزرگسالي مي اندازد. مباحث شامل سازگاري در توانايي هاي ذهني ، مقايسه با روندهاي طولاني مدت در ثبات عملكردهاي ذهني ، اضطراب ناشي از تعارضات ناشي از يادگيري ، انگيزه براي به حداكثر رساندن شباهت به يك مدل و معناي علمي مفهوم است. يادگيري دريافت معني دار و كسب مفاهيم و الگويي براي تجزيه و تحليل استعلام نيز مورد بحث قرار گرفته است. اين انتخاب مرجع مهمي براي محققان علاقمند به يادگيري مفهوم است. مباحث شامل سازگاري در توانايي هاي ذهني ، مقايسه با روندهاي طولاني مدت در ثبات عملكردهاي ذهني ، اضطراب ناشي از تعارضات ناشي از يادگيري ، انگيزه براي به حداكثر رساندن شباهت به يك مدل و معناي علمي مفهوم است. يادگيري دريافت معني دار و كسب مفاهيم و الگويي براي تجزيه و تحليل استعلام نيز مورد بحث قرار گرفته است. اين انتخاب مرجع مهمي براي محققان علاقمند به يادگيري مفهوم است. مباحث شامل سازگاري در توانايي هاي ذهني ، مقايسه با روندهاي طولاني مدت در ثبات عملكردهاي ذهني ، اضطراب ناشي از تعارضات ناشي از يادگيري ، انگيزه براي به حداكثر رساندن شباهت به يك مدل و معناي علمي مفهوم است. يادگيري دريافت معني دار و كسب مفاهيم و الگويي براي تجزيه و تحليل استعلام نيز مورد بحث قرار گرفته است. اين انتخاب مرجع مهمي براي محققان علاقمند به يادگيري مفهوم است.
برچسب: ،